Reklamacje

Klienci indywidualni

Poniżej znajdą Państwo opis procesu reklamacji. Proszę pamiętać, że reklamacja powinna zostać złożona w salonie, w którym dokonano zakupu. Nie odpowiadamy na reklamacje zgłoszone indywidualnie.

 

Proces reklamacji

Zgłoszenie reklamacji

Zgłoszenie reklamacji

Reklamacja powinna zostać złożona w salonie, w którym dokonano zakupu. Wymagana jest forma pisemna – możesz skorzystać z dedykowanego formularza lub przesłać zgłoszenie drogą elektroniczną.

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

    • numer zamówienia INTER DOOR (znajdujący się w systemie PROKLIENT),
    • numer faktury,
    • szczegółowy opis wady,
    • zdjęcia ilustrujące wadę produktu.

Weryfikacja zgłoszenia

Po otrzymaniu kompletnego zgłoszenia, przystępujemy do jego analizy. W ciągu 14 dni kalendarzowych salon, w którym złożono reklamację, otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia wraz z nadanym numerem reklamacji oraz wstępną decyzją.

Weryfikacja zgłoszenia
Decyzja wstępna

Decyzja wstępna

W zależności od wstępnej oceny reklamacji, decyzja może obejmować następujące rozwiązania:

    • Wymiana produktu: W przypadku stwierdzenia konieczności wymiany, nowy produkt zostanie wyprodukowany i dostarczony do salonu, po czym wadliwy produkt zostanie odebrany.
    • Naprawa produktu: Jeżeli produkt może zostać naprawiony, zostanie on przesłany do naszej fabryki celem przeprowadzenia odpowiednich działań serwisowych.
    • Odrzucenie reklamacji: W przypadku braku podstaw do uznania reklamacji, salon zostanie poinformowany o jej odrzuceniu wraz z uzasadnieniem.

Oględziny produktu

Jeżeli do ostatecznego rozstrzygnięcia reklamacji konieczne są oględziny produktu, organizujemy jego odbiór. Po przeprowadzeniu oględzin przez zespół ds. reklamacji, otrzymasz ostateczną decyzję dotyczącą dalszego postępowania.

Oględziny produktu
Czas realizacji reklamacji

Czas realizacji reklamacji

Zobowiązujemy się do rozpatrzenia i zakończenia procesu reklamacyjnego w terminie do 45 dni kalendarzowych, licząc od momentu odbioru produktu od klienta.

 

Kontakt

reklamacje@interdoor.pl

+48 (58) 572 26 74